מאמרים

דגשים ליצירת אירוע מושלם בחיק הטבע

מתנפחים ליום הולדת

דגשים ליצירת אירוע מושלם בחיק הטבע

מחפשים מזגן נייד לאירועים? אולי פתרונות הצללה, מתנפחים לילדים ושלל אטרקציות אחרות? כך או כך, אתם כנראה רגע קטן לפני אירוע משמח, אולי גם אירוע עם ילדים.

וכשמדובר באירועי חוץ, חשוב לתכנן כל פרט ופרט עד הרגע של החגיגה. הנה טיפים לחגיגות בחוץ.

אירועי חוץ או אירועים בחיק הטבע, הלכו ונעשו יותר ויותר פופולאריים בשנים האחרונות. במיוחד בהתחשב בעובדה שתקופת נגיף הקורונה הרגילה אותנו להרגיש נוח באוויר הפתוח. ובכן, לפחות יותר מאשר בחללים סגורים. ועל הדרך, כולנו למדנו כיצד אפשר להנות מאירועים בחיק הטבע. אז הנה הטיפים ליצירת האירוע המושלם בחוץ.

מתנפחים ליום הולדת

אטרקציות לאירועים – לרכוש או לשכור?

אם אתם מחפשים אחר אטרקציות כמו מתנפחים לאירועים עם ילדים, יש בפניכם את האופציה של שכירה ורכישה. מצד אחד, שכירת מתנפחים לילדים תהווה עבורכם פתרון זמני מעולה ונקודתי. מצד שני, רכישת מתנפחים לאירועי ילדים, בהכרח תאפשר לכם שימוש חוזר ונשנה במתנפחים בעתיד.

רגע לפני שאתם מעבירים את כרטיס האשראי על מתנפח לאירוע, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין שכירה ורכישת המתנפחים. ומעבר לכך, תשאלו את עצמכם: מתי בעתיד ייצא לנו להשתמש שוב במתנפחים? אם התשובה היא בעתיד הקרוב, יהיה אפשרי לרכוש את המתנפחים ולא לשכור אותם. לשיקולכם.

מזגנים ניידים לאירועים ופתרונות הצללה

ישנם לא מעט סוגים של פתרונות הצללה לאירועים, תחתיהם תוכלו למקם מה שרק תרצו. מאחר שפתרונות ההצללה נמכרים ונשכרים לפי מידה, תוכלו להזמין איזו מידה שתצטרכו עבור ההצללה. אם למשל אתם רוצים למקם ג’ימבורי לילדים באירוע, יהיה חשוב להגן עליהם מהשמש. מעל מתנפחים לאירועים תמיד כדאי להתקין פתרון הצללה כלשהוא.

מזגנים ניידים ניתן לרכוש ולשכור דרך חברות המספקות פתרונו לאירועי חוץ. אם מקום האירוע הוא גדול, יהיה מומלץ למקם יותר ממזגן נייד אחד. המזגנים האלו בדרך כלל עובדים על בסיס של מי קרח, מה שמתאדה לאוויר קר הנפלט מהמזגנים. אם כך, חשוב לדאוג לקרח ובכמויות ממנו (ניתן לרכוש בכל תחנת דלק כמעט).

קייטרינג אירועי חוץ

לאחר שהזמנתם מתנפחים לאירועים ופתרונות הצללה או מזגנים ניידים, יהיה חשוב לקחת בחשבון את נושא האוכל. ישנן חברות קייטרינג לאירועי חוץ מסוגים רבים, ותמיד יהיה חשוב להתאים גם מאכלים לילדים. רוב הילדים אוהבים מאכלים פשוטים כמו שניצל או צ’יפס, ככה שצריך לזכור את זה.

עבור המבוגרים באירוע, תוכלו להזמין את מנות הגורמה שאתם אוהבים ואת המטעמים הקולינאריים של חברת הקייטרינג. כמו כן, תמיד יהיה כדאי לחשוב גם על נושא הקינוחים, מאחר שכל כך הרבה אנשים מחכים דווקא להם.

מה עוד אני צריך לקחת בחשבון כשאני עורך אירוע בחוץ?

אם אתם מתכננים לקיים אירוע בחוץ, יהיה חשוב לקחת בחשבון את העונה בשנה. ההמלצה היא לא לחגוג תחת השמש הקופחת, במיוחד לא בחודשי יולי אוגוסט. אפשרי למש לחגוג בספטמבר, שזו עונת אירועי החוץ המושלמת.

בסופו של דבר, הכי חשוב שכולם ייהנו וילכו עם חיוך הביתה. אז כדאי גם לשקול לרכוש מתנות סמליות לאורחים שלכם. למשל, מגנטים של האירוע. תוכלו לבקש מצלם האירוע להדפיס תמונות על מגנטים, בלוקים מעץ ועוד.