מאמרים

ערכת מסיבה – איך בוחרים את הערכה הנכונה

ערכת מסיבה – איך בוחרים את הערכה הנכונה

ערכות מסיבה מספקות למתכנני המסיבה נוחות מרבית, הן חוסכות זמן בעיצוב המסיבה תוך קנייה מרוכזת של כל הפריטים הנחוצים למסיבה על פי מוטיב מסוים. אך מבחר הערכות הוא עצום ולעיתים קשה לבחור את הערכה הנכונה ביותר עבור המסיבה שלכם. במאמר הבא ננסה להקל עליכם את מלאכת בחירת הערכה בעזרת כמה חוקי בסיס.

מה היא ערכת מסיבה

ערכת המסיבה כוללת פריטים שונים המעוצבים במוטיב מסוים והם מהווים את סך כל הפריטים הנדרשים למסיבה. תכולת הערכה משתנה מערכה לערכה בהתאם לעלות הרכישה ועל פי מה שהובטח מראש. באופן כללי עשויה לכלול הערכה:

  • כלי אוכל – צלחות, כוסות, סכו”ם ועוד
  • סט לעיצוב שולחן – מפה, מעמד למרכז שולחן ועוד
  • סט קישוטים נלווים – כובעים, שלטים, סרטים, קונפטי ועוד

כאמור, תכולת הערכה משתנה ולכן חשוב להבין מה כוללת הערכה טרם רכישתה. בנוסף חשוב לוודא כי כל הפריטים הינם בסטנדרט איכות גבוהה ואינם יהוו סכנה בעת השימוש.

סוגי ערכות

כיום ניתן להשיג ערכת מסיבות כמעט בכל נושא בו תבחרו. ישנן ערכות לחגיגות ספציפיות כמו ערכה למסיבת גיוס או מסיבת רווקות וישנה ערכת יום הולדת אשר עשויה להגיע במגוון גדול מאוד של נושאים על פי בחירתכם. ערכות יום ההולדת מתאימות בייחוד למסיבות ילדים וניתן להתאים אותן לרצון החוגג הצעיר, בין אם בערכה המותאמת לסדרה אהובה או ערכה בנושא אהוב כמו חדי קרן, כבאיות, מטוסים, כדורגל ועוד.

בחירת הערכה הנכונה

כמובן שאת סוג הערכה יש לבחור על פי סוג המסיבה ועל פי רצון החוגג, אך ישנן מספר של כללי אצבע כלליים בהם מומלץ לדבוק על מנת שלא לקנות ערכה שתהה לא מתאימה ותגרום לעוגמת נפש. ראשית, יש לתכנן באופן מקדים את כמות החוגגים ולפיה לבחור את גודל הערכה, יש לבחור מראש את מיקום המסיבה ולוודא כי אכן ניתן למקם בו את הערכה במלואה ולבסוף מומלץ לוודא כי תכולת הערכה היא אכן כפי שהובטח וכי הפריטים נמצאים בסטנדרט איכות גבוהה שאינו יהווה סכנה בעת השימוש.

4party – קנייה מקוונת

החברה שלנו מספקת מוצרים למסיבות כבר למעלה מ-16 שנה. לאחרונה פתחנו את החנות האינטרנטית דרכה אנו מציעים את שלל המוצרים שלנו במבצעים והנחות שווים במיוחד. הקנייה באתר פשוטה, נוחה ובטוחה, בנוסף תוכלו ליהנות ממשלוח מהיר עד כ-ארבע ימי עסקים וללא עלות ברכישה מעל 220 ₪. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך האתר או בעזרת מספר הטלפון 072-3902652.