מאמרים

מתכננים יום הולדת? קבלו את כל הרעיונות לביצוע מושלם

קבלו-את-כל-הרעיונות-לביצוע-מושלם

מתכננים יום הולדת? קבלו את כל הרעיונות לביצוע מושלם

לילד יש יומולדת, מזל טוב! והשמחה אכן גדולה. בשנים האחרונות ימי הולדת הפכו לאירוע של ממש ואין זה משנה לאיזה גיל הגיע הילד, יותר ויותר הורים רוצים להפוך את היומולדת של ילדם לחוויה יוצאת דופן ומושקעת במיוחד.

 כל ילד מחכה בקוצר רוח ליום הולדתו, ובצדק זהו יום שכולו רק שלו. מהבוקר שמחים איתו, מפנקים אותו, כולם מאחלים מזל טוב – ורגע השיא מגיע באירוע יום ההולדת. עבור הילדים הקטנטנים מדובר באירוע משפחתי, וככל שהם גדלים גדל איתם גם האירוע, עד שמדובר בהפקה קטנה לכל דבר.

חשוב לזכור – המשמעות האמיתית של מסיבת יום הולדת היא תשומת הלב והפוקוס לילד החוגג, הורים שמנסים ליצור את האירוע המושלם, פעמים רבות כושלים בכך שיוצרים אווירה מתוחה, ציפיות מוגזמות והוצאות בלתי הגיוניות. תפקידכם ההורים להיות רגועים, להנות גם משלב התכנון וההכנות וחשוב מכך להנות בזמן האירוע כך שלכולם תישאר מזכרת  מאותו יום חשוב.

כדי שמסיבת יום ההולדת תהיה מוצלחת, כדאי להחליט מהו נושא המסיבה ולהערך לכך מראש הפעילויות שיתקיימו במסיבה- יסובו סביב הנושא המרכזי. לכל ילד, מתאים נושא אחר. עבור הילד החוגג זו הזדמנות נדירה לחשיפה ולהכרה, לתת לאורחים לטעום מעולמו בצורה נעימה ומזמינה. אז איך ממקסמים את הפוטנציאל של ההזדמנות הזו?

ראשית, בודקים מה כדאי שיהיה בחגיגה – מה הילד אוהב? מה התחביבים שלו?

רעיונות למסיבת יום הולדת:

יום הולדת של פעם:

כדי לארגן יום הולדת כזאת לא צריך יותר מידי! את היום המיוחד ניתן לארגן עם חפצים שיש בכל בית: ביצים קשות, כפות, קמח, סוכריות, צלחות חד פעמיות, ציפות למרוץ שקים ועוד. ביומולדת של פעם יש להגיד כיבוד נוסטלגי שהילדים שלכם בוודאי יאהבו כמו עוגת שוקולד עם סוכריות, חטיפים, רבעי פיתה עם חומוס פיצה וכו.

ביום הולדת של פעם המשחקים וההפעלות יעלו חיוך על הגדולים והקטנים ביניהם: מרוץ ביצים קשות עם ביצים המונחות על גבי כפות אותן צריך לשאת במסלול מרוץ, תחרות קפיצות עם שקים עד לקו הסיום, מציאת סוכריה בקמח, לפוצץ בלון בחיבוק ועוד.

את יום ההולדת תסיימו בחלוקת שקיות הפתעה, מהסוג הישן שהיינו מקבלים כשהיינו ילדים. כי אין כמו ההרגשה שאתם מקבלים שקית מלאה של ממתקים והפתעות אבל לא יודעים מה יש בפנים. ההרגשה של הלא נודע מה יש בשקית תרגש את הילדים שלכם בצורה בלתי ניתנת לתיאור.

יום הולדת דינוזאורים:

המסיבה שמחזירה לנו את מה שכבר נכחד.

הדבר הראשון שצריך לעשות ביום הולדת דינוזאורים זה לקשט וליצור אווירה מתאימה(בלונים, כלים חד פעמיים, קישוטים ועוד).

הדבר השני זה לקיים פעילויות ומשחקים סביב נושא הדינוזאורים לדוגמא:

הילדים מקבלים בכניסה למסיבה קעקועי דינוזאור ושמים אותו על היד.

אפשר למלא ארגז חול ולהחביא בתוכו דינוזאורים ועל הילדים למצוא אותם בעזרת את חפירה קטן. את הדינוזאורים אפשר לצפות בבצק מלח (יש להכין יום קודם בכדי שייתקשה) וליצור “מאובן”.

תחנת צילום עם דינוזאורים- פשוט להכנה, דינוזאור על קרטון עם מקום אליו יכניסו הילדים את הראש כדי להצטלם. מומלץ לאפר את הילדים האיפור דינוזאורי לפני הצילום.

קבלו-את-כל-הרעיונות-לביצוע-מושלם

מסיבת קאפקייק:

מסיבת יום הולדת המשלבת טעם ויצירתיות. אפשר לאפות או להזמין את מאפינס מראש. חומרי הקישוט הם מגוונים: נטיפי שוקולד חום ולבן, מייפל, סירופ שוקולד, צבעי מאכל, סוכריות צבעוניות. אם  בין המשתתפים יש אורחים הרגישים לגלוטן- מומלץ לאפות עבורם מאפינס מיוחד מקמח ללא גלוטן. וכך, יוצאים הילדים מהמסיבה עם תוצר משלהם. אם בחרתם ביום הולדת קישוט קאפקייק, מומלץ לקשט את החדר עם קונפטי וקישוט צבעוני תואם.