מאמרים

כך תחגגו לילדכם יום הולדת חלל

כך-תחגגו-לילדכם-יום-הולדת-חלל

כך תחגגו לילדכם יום הולדת חלל

חלפה לה עוד שנה ויום ההולדת של הילד בפתח, ושוב חוזר הרפרטואר המוכר כיצד חוגגים הפעם? האם מזמינים מפעיל/ה שמנסה להצחיק את הילדים, מגישים שוב חטיפים עתירי נתרן, ממתקים ועוגה עם נרות? מה דעתכם על דרך מקורית לחגיגת יום ההולדת? אתם בוודאי רוצים להקדיש לילדכם את היום בו נולד, ולתת לו הרגשה שיום זה הינו יום חשוב במיוחד. הפתיעו את הילד במסיבת יום הולדת מכוכב אחר, יום הולדת חלל.

ביום הולדת חלל אפשר לרחף למקומות מרוחקים בדמיון. אפשר ורצוי לשתף את ילד יום ההולדת בהכנת הקישוטים, בבחירת המוצרים והאביזרים ובעיצוב העוגה, והכל – על טהרת החלל, חייזרים וכוכבים.

אז מה בתוכנית? חלליות, כוכבים, פלאנטות חייזרים. והרבה.

קישוטים ואווירה: הצבעים האופייניים ליום הולדת חלל הינם שחור, כסף, זהב וסגול כהה, לכן השתדלו לעצב את החלל (תרתי משמע) עם אלמנטים בצבעים אלה. תלו בדים שחורים על הקירות והדביקו עליהם מדבקות של כוכבים זוהרים בצבעי זהב או כסף. בחנויות היצירה ניתן לרכוש כדורי קלקר בגדלים שונים צבעו אותם בצבעים זוהרים כמו כסף זהב וסגול ותלו ברחבי החדר על המנורות ובתקרה. גזרו כוכבים  וחייזרים מבריסטולים וניירות בצבעי כסף וזהב והדביקו ברחבי החדר. ואם יש לכם מנורות מנצנצות, קיבלתם עוד משהו תוספת לאווירה!

שולחן האוכל: בכל יום הולדת השולחן הוא חלק מרכזי באירוע. הניחו עליו מפה שחורה וקשטו אותה בצבעי כסף וזהב. הצטיידו בכלים בעיצוב חלל או בצבעים תואמים להשלמת מראה אחיד.

מה מגישים? פשטידות קטנות עם דמויות של אסטרונאוטים, חלליות מפירות חתוכים, סוכריות גומי בצורת כוכבים וירח, מים מהחלל עם תוויות של חלליות, פיצות בצורת כוכבים, בקיצור השמים הם הגבול.

פעילות יום הולדת חלל:

צלחות מעופפות- לפעילות פשוטה ומהנה זו כל מה שצריך זה צלחות חד פעמיות, מדבקות, נצנצים, קישוטים, דבק צבעים וכו. לפזר על שולחן והילדים כבר ידעו מה לעשות.

הכנת יצורים מהחלל החיצון – הכנת יצורים מהחלל החיצון מאבנים צבעוניות במגוון צבעים וצורות, לא לשכוח להוסיף להן עיניים זזות.

בינגו חלל – כמו שמשחקים בינגו רגיל אבל במקום מספרים או ציורים יוצרים תמונות המתאימות ליום הולדת חלל כמו כוכבי לכת, חייזרים ועוד.

איתור וחילוץ חייזרים – רכשו דמויות של חייזרים, לפחות פי 2 ממספר הילדים, והחביאו אותם ברחבי הבית או הגינה. בקשו מהילדים למצוא כמה שיותר חייזרים. הילד שמוצא את כמות החייזרים הגדולה ביותר זוכה בפרס.

בצק חללי– הכנת בצק מנצנץ. רוכשים בצק משחק לבן רגיל. מוסיפים לו כמות נדיבה של נצנצים בצבעים זהב, כסף וסגול, וצבע מאכל שחור והרי לכם בצק מהחלל.

אין חגיגה בלי עוגה: הכיף ביום הולדת חלל שאפשר לשתף את הילד בהכנת וקישוט העוגה. כל עוגת שוקולד תהפוך לעוגת חייזר או חללית בעזרת אביזרים כמו סוכריות מנצנצות, צבעי מאכל בצבעים תואמים וקישוטים.