מאמרים

יום הולדת מוזיקה

יום הולדת מוזיקה

יום הולדת מוזיקה – איך לארגן ולעצב יום הולדת מוסיקלי?

מסיבות קונספט הן מסיבות שמאורגנות סביב נושא מסוים – ז’אנר שהפך למאוד פופולרי מכמה סיבות טובות:

  • הן ממקדות את עבודת הארגון והעיצוב של המסיבה ומקלות על הבחירה בין שלל האפשרויות הבלתי נגמרות של אביזרים, קישוטים, הפעלות, מאכלים ומתנות.
  • הן יוצרות קו עיצובי, שבו לכל הפריטים יש מכנה משותף וביחד הם חוברים ליצירת אווירה כללית ייחודית ומרשימה.
  • הן מתאימות מאד לכל מקרה שבו רוצים להדגיש נושא מסוים, בין אם מדובר על נושא אהוב במיוחד על חתן או כלת השמחה ובין אם מדובר על מסר שמארגן האירוע רוצה להעביר למשתתפים, או, כאשר מעוניינים לחגוג סביב אירוע חשוב כמו ניצחון של קבוצת כדורגל, זכייה בתחרות ריקוד, הולדת תינוק, חתונה, או מסיבת גיוס.

דוגמא טובה למסיבת קונספט, היא יום הולדת בנושא מוזיקה.

יום הולדת מוזיקלי מתאים לכל הגילאים: לילד שמנגן על כלי מסוים, למבוגר שחי ונושם מוסיקה וגם באופן כללי יותר, כשרוצים לערוך מסיבה שכולה על טהרת הקברט, או על שירי שנות ה- 60 או ה-80.

עם טוויסט קטן, אפשר לערוך גם יום הולדת מיוזיקלי, מהמילה “Musical”, שפירושה “מחזמר” ולבקש מהאורחים להגיע לבושים בהתאם, או לערוך תחרות קריוקי.

הפעלה מוזיקלית ליום הולדת

מוסיקה היא אחד הדברים שניתן למצוא בכל תרבות ובכל רחבי העולם והיא מחברת בין אנשים מכל הגילאים.

כאשר בוחרים משחקים והפעלות ליום הולדת, חשוב כמובן לקחת בחשבון את גיל המשתתפים, ולתכנן את הפעילות בהתאם. עם זאת, יש גם לא מעט פעילויות שיתאימו כמעט לכל קהל ויהיו מהנות ומקפיצות גם במסיבה עם קהל גילאים מעורב.

אפשר גם לשלב משחק או שניים שנחשבים קלאסיים וכולם מכירים מהילדות, במסיבה למבוגרים. יש לזה אפקט משעשע, ששובר את הקרח ומאחד בין כולם.

הנה כמה רעיונות:

  • כיסאות מוסיקליים – המשחק המוכר, הישן והטוב. מסדרים כיסאות בשורה זה לצד זה, כשכל כיסא פונה הפוך ביחס לכיסא הצמוד אליו, ובוחרים מספר משתתפים גדול באחד ממספר הכיסאות. משמיעים מוסיקה שבמהלכה על המשתתפים להסתובב סביב שורת הכיסאות וכשמפסיקים את המוסיקה, על כל משתתף להתיישב מהר על כיסא פנוי. המשתתף שנשאר ללא כיסא יוצא מהמשחק ויחד אתו, גם אחד הכיסאות מהשורה. לבסוף, מנצח מי שמצליח להתיישב על הכיסא האחרון שנשאר.
  • מעגל דרבוקות וכלי הקשה – אפשר להזמין כהפעלה בתשלום, או לרכוש כמה כלי הקשה פשוטים לבד. בוחרים במקצב או שניים אותו המשתתפים לומדים ומנגנים יחד. ניתן לבצע גם עם פלייבק של כלי נגינה נוספים ברקע.
  • קריוקי – אין כמו תחרות שירה לגלות את כל הזמרים (והזייפנים) החבויים בתוכנו.

אלו הן מספר דוגמאות ועם קצת דמיון ויצירתיות אפשר להמציא הרבה הפעלות עליזות ומקפיצות, שלא דורשות השקעה כספית גדולה.

יום הולדת שמח עם “4Party”

4Party” היא חנות נישה ותיקה, המתמחה בכל מה שאפשר לבקש כדי לארגן יום הולדת שמח וצבעוני.

כיבואנים המפיצים את המוצרים למאות חנויות בכל רחבי הארץ, אנו מציעים מגוון עצום של כלים ואביזרים, המספקים פתרונות לעיצוב ולאירוח של כל מסיבה, במחירים נוחים ביותר.

אפשרויות החיפוש הנוחות בחנות האונליין שלנו, יסייעו לכם להרכיב בקלות ערכת מסיבה מפריטים שתבחרו בעצמכם, או לרכוש סדרות מוכנות של אביזרים בצבעים מסוימים או עם נושא משותף.

יש לנו שלל מוצרים ססגוניים בנושא מוסיקה ובהמון נושאים נוספים.

מה עוד תוכלו למצוא אצלנו?

שוברים את הראש בניסיון לארגן כל מה שצריך למסיבת יום ההולדת?

אצלנו תוכלו לקנות את כל מה שצריך במקום אחד, בכמה לחיצות כפתור, מבלי לצאת מהבית ולקבל הכל עד פתח הדלת תוך 4 ימי עסקים.

אנו מזמינים אתכם לסיור אונליין שהוא חגיגה לעיניים, בחנות המקוונת שלנו. 

נשמח לכוון, לייעץ ולסייע, בכל שאלה:

בטלפון 04-677-6322 | בנייד 054-722-5898 | בדוא”ל 4p.4party@gmail.com