מאמרים

שקיות נייר צבעוניות

שקיות נייר צבעוניות

איפה קונים שקיות נייר? מגוון סוגי שקיות נייר להזמנה אונליין

כולם מכירים את הפתגם הוותיק “אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו”. בהחלט משפט חכם כשמדובר בבני אדם, אבל קצת פחות מתאים במקרה של אריזת מתנה.

הרבה יותר מהנה ומרגש לקבל מתנה באריזה יפה ומיוחדת וכשהנותן משקיע גם בפרטים הקטנים, כמו שקית מעוצבת, סרט יפה וכרטיס ברכה, הוא מעביר למקבל מסר שבאמת אכפת לו.

כיום, ניתן למצוא מגוון עצום של שקיות נייר בעיצובים שונים ולמטרות שונות. ניתן להשתמש בהן לא רק למתנות, אלא גם לחלוקת שי למשתתפים באירוע ואפילו לעיצוב ולתצוגה.

יתרון גדול שיש לשקיות נייר על פני שקיות ניילון, הוא שהן עשויות חומר מתכלה וידידותי לסביבה. בחנויות גדולות, המתמחות באביזרי נייר ובאביזרים חד פעמיים כמו חנות האונליין “4Party“, ניתן אף למצוא שקיות אקולוגיות, שעשויות מחומרים ממוחזרים ואינן מכילות חומרים רעילים ומזיקים.

שקיות נייר ושקיות אחרות – אילו סוגים קיימים?

  • שקיות נייר צבעוניות
    השקיות המוכרות ביותר. מגיעות בכל צבע וגודל אפשרי, חלקות או מודפסות, עם הדפסים אבסטרקטיים או עם הדפסי דמויות ומוטיבים שונים. ביניהן ניתן למצוא גם שקיות חלקות לבנות או עשויות נייר חום טבעי, שהן יפות כפי שהן וניתנות גם לעיטור עצמי בסגנון DIY.
  • שקיות שקופות קשיחות
    שקיות קרטון חזקות וצבעוניות עם חלון שקוף המאפשר הצצה אל מה שבתוכן. נהדרות עבור כל מי שרוצה לעצב את המתנה גם מבחוץ וגם מבפנים.
    עם מעט יצירתיות, ניתן ליצור באמצעותן עיצובים שונים, למשל, למלא את השקית בקונפטי, בכדורי קלקר צבעוניים, או בסרטי רפיה, כך שישתקפו מבעד לחלון כשהמתנה מונחת מעליהם.
    אפשרות נוספת היא להצמיד כרטיס ברכה מעוטר כשפניו אל החלון, או להדביק פרחי נייר, מדבקות, או פאייטים על צדו הפנימי של החלון.
    שקיות אלה מצוינות גם כשקיות תצוגה ועיצוב. הן חזקות ויציבות ובעלות תחתית רחבה, שמאפשרת להעמיד אותן בקלות מבלי שיפלו ויש להן גם שרוכי נשיאה דקורטיביים, המאפשרים לתלות אותן.
  • שקיות נייר קראפט
    נייר קראפט הוא כינוי לנייר מיוחד, עבה וחזק, שעובר תהליך עיבוד מינימלי והוא נטול תוספות כימיות וצבעים למיניהם. מוצרים מנייר קראפט הם בצבע חום טבעי ושקיות קראפט נחשבות לחזקות, עמידות וכמובן, ידידותיות ביותר לסביבה.
  • שקיות קטנות לסוכריות וממתקים
    שקיות נייר קטנות מתאימות לחלוקת שי תודה לכל אורח במסיבת יום הולדת או באירוע בר/בת מצווה או חתונה. הן קיימות בצבעים חלקים וגם עם הדפסים שונים.
    ישנם גם שקי יוטה טבעיים עם ביטנה אטומה מניילון, המגיעים בכמה מידות וניתן למלא אותם בממתקים, בחטיפים, בפירות או בפרחים ולהשתמש בהן לקשת של עיצובים.

אוסף שקיות הנייר של “4Party” – האריזה המושלמת לכל אירוע ולכל מתנה

4Party” היא חנות נישה ותיקה, המתמחה בכל מה שצריך כדי להרים מסיבה עליזה וצבעונית.

כיבואנים המפיצים את המוצרים למאות חנויות ברחבי הארץ, אנו מציעים קשת שלמה של מוצרים המספקים פתרונות לכל אירוע, במחירים אטרקטיביים ביותר.

באמצעות קטגוריות החיפוש המפורטות שלנו, תוכלו להרכיב לעצמכם ערכת מסיבה מפריטים שתלקטו בעצמכם, או לבחור בסדרות מוצרים בצבעים מסוימים או עם נושא משותף.

שקיות נייר הן חלק בלתי נפרד ממסיבה מאובזרת היטב ותגלו אצלנו אוסף מרשים של שקיות מכל הסוגים, שתשמחו לגלות שכולן אקולוגיות וגם ניתנות למחזור. 

מה עוד תמצאו בחנות שלנו מלבד שקיות נייר?

מארגנים מסיבה או מכינים הפתעה מושקעת?

אנו מזמינים אתכם לגלישה שהיא חגיגה לעיניים בחנות האונליין שלנו, שבה תוכלו לקנות את כל מה שאתם צריכים במקום אחד, מבלי לצאת מהבית ולקבל את החבילה עד פתח הדלת תוך 4 ימי עסקים.

בקנייה מעל 249 ₪ המשלוח חינם.

נשמח לסייע, לכוון ולייעץ בכל שאלה:

בטלפון 04-677-6322 | בנייד 054-722-5898 | בדוא”ל 4p.4party@gmail.com