מאמרים

אביזרים לקישוט שולחן – שלושה אביזרים שאתם חייבים להכיר

יום הולדת חיות

אביזרים לקישוט שולחן – שלושה אביזרים שאתם חייבים להכיר

קישוטים הם חלק בלתי נפרד מהמסיבה עצמה, עיצוב חגיגי וצבעוני מוסיף לאווירה ומכניס את החוגגים למוד של המסיבה. אך אם בעבר האופציות היו מעט מוגבלות ומרבית המסיבות נראו פחות או יותר זהות, הרי שהיום ישנו מגוון עצום של קישוטי מסיבה והגישה אליהם הפכה לקלה ופשוטה בעזרת החנויות המקוונות ורשתות השיווק השונות. אך אל דאגה, המאמר הבא יעשה לכם סדר, עם רשימה של שלושה אביזרי קישוט שאתם חייבים להכיר.

הבסיס להכל – מפות שולחן

מעבר לכך שמפת השולחן מהווה את הבסיס העיצובי של השולחן, היא גם מפרידה בין לכלוך טורדני לבין השולחן היקר שלכם, לכן למפות ישנו תפקיד כפול ומכריע. מפת השולחן מגיעה במגוון של תצורות וסוגים כאשר כל סוג עשוי להתאים לאופי שימוש או מסיבה שונים. ישנן מפות רב פעמיות, חזקות הניתנות לכיבוס ושטיפה. ישנן מפות חד פעמיות עשויות מאלבד או חומר מתקלה אחר, את המפות החד פעמיות ניתן להשליך לפח לאחר השימוש ולכן הן מספקות נוחות מרבית. בנוסף ישנן מפות ממותגות ומפות בעיצובים מיוחדים המתאימות במיוחד למסיבות נושא, כמו מסיבות חד קרן או מסיבות גיוס וכדומה.

לא רק פריט לבוש – חצאית שולחן

חצאיות שולחן הן אינן פריט חדש במיוחד, אך הוא בהחלט מוסיף צבע ועניין לשולחן המסיבה. את החצאיות מותחים לכל אורכו של השולחן וכך מתקבל אפקט מרשים במיוחד ובנוסף בשל אורך החצאית ניתן למקם פריטים מתחת לשולחן ולהשתמש בשולחן כמעיין “מאחורי הקלעים” של המסיבה. החצאיות מגיעות בשלל צבעים ועיצובים וניתנות גם הן למיתוג אישי ייחודי.

נצנצים, הרבה נצנצים – קונפטי ייחודי

קונפטי הוא כבר מזמן לא סתם חתיכות נייר שמעיפים באוויר בשיאה של המסיבה. כיום ישנם סוגים רבים של קונפטי, בעיצוב חגיגי ומנצנץ ובכיתוב המציין “מזל טוב” או “גיוס קל” ועוד. את הקונפטי ניתן לקנות בכמות גדולה ולמקם באזורים שונים על שולחן החגיגה ובשאר חלל המסיבה. את הקונפטי ניתן להשיג בצבעים שונים ולהתאים אותו לאופי מסיבות שונה.

4party – הכל למסיבה

באתר האינטרנט שלנו תמצאו בנוסף למגוון של קישוטים לשולחן, גם מגוון רחב של פריטים הנדרשים למסיבה מושלמת. הקנייה באתר נוחה ופשוטה ומבטיחה הנחות ומבצעים שהופכים את הרכישה לעסקה משתלמת במיוחד. בנוסף תוכלו ליהנות ממשלוח מהיר עד כ-ארבעה ימי עסקים וללא עלות ברכישה מעל 220 ₪. לבירור פרטים נוספים או התייעצות בנוגע לרכש או עיצוב המסיבה ניתן ליצור קשר דרך האתר או דרך מספר הטלפון 072-3902652.