מאמרים

רעיונות לחגיגת יום הולדת מושלמת

רעיונות לחגיגת יום הולדת מושלמת

יש לפעמים רגעים בחיים בהם אנו רוצים לשים את עצמנו כגיבורי היום ולאפשר לעצמנו לחגוג בגדול. יום הולדת זו הזדמנות לעצור רגע, לשים את הילד החוגג במרכז ולחפש את המקומות שמהם הוא יכול לגדול ולפרוח.

Young girl in birthday hat with sunglasses and whistle on mint background

השנה שלנו מורכבת ממגוון תאריכים על גבי לוח השנה. כמה מהם הם תאריכים מיוחדים בהם מתרחש משהו שונה, מיוחד וחגיגי. סופי שבוע הם זמן ייחודי, וכך גם חגים, קיימים ימי ציון בינלאומיים כמו האולימפיאדה והארוויזיון. אבל יש יום אחד בשנה שהוא מיוחד ואישי, זהו יום ההולדת. היום שכולו מוקדש לך, וחוגגים את עצם קיומך. למסיבת יום ההולדת חשיבות רבה, בעיקר אצל ילדים. וילדים קטנטנים מאמינים כי חגיגת יום ההולדת עצמה היא הגורם לגדילה שלהם בשנה. אז איך מארגנים מסיבת יום הולדת איכותית שהילד הוא המרכז בה? הנה כמה רעיונות

ראשית, בודקים מה כדאי להעצים בחגיגה – מה הילד אוהב? מה התחביבים שלו? כשיש נושא מוצלח למסיבת יום הולדת, קל יותר להתחיל ולחשוב על רעיונות הפעלה יצירתיים.

לדוגמא, הורים לילד שהולך לחוג כדורגל ונלהב מהתקדמותו בחוג יכולים להציע למדריך להפעיל את הילדים בחגיגת יום הולדת כדורגל והפכו את הילד לקפטן ליום אחד. עצבו את חלל המסיבה בצבעי הקבוצה האהובה על הילד, או בצבעי ירוק\שחור\ לבן. הכינו שערים באמצעות חוט ברזל שאליו תקשרו סרטים ובלונים. את השולחן עירכו בצלחות, כוסות ומפיות בצבעי הקבוצה האהובה. ערכו טורניר כדורגל בין הילדים, ובסיום חלקו מדליות וגביעים לכולם.

אם ילדיכם הוא חובב טבע לפעמים כל מה שצריך כדי לחגוג יום הולדת זה כמה חברים טובים. ארגנו פיקניק בחוף הים או בפארק הקרוב לביתכם. דאגו מוזיקה, מחצלות, אוכל ושתייה לכם נשאר רק לחגוג. אם אתם בעניין של חגיגה אל תוך השעות הקטנות של הלילה תוכלו להדליק מדורה ולעשות קומזיץ.

הילד מנגן או אוהב לשיר, מה דעתכם על מסיבת קריוקי? קריוקי יכול לתת פוקוס על החוגג למשל שירי קריוקי אהובים עליו. ניתן להזמין מכונת קריוקי הביתה ואפילו מפעיל קריוקי מוסמך ולפתוח בבית מועדון קריוקי משלכם לערב אחד.

בקשתם יום הולדת מושלמת, אמרתם שוקולד. אתם יכולים לדאוג לסדנת שוקולד ביתית עם מפעיל שהוא שוקולטייר מקצועי. או להפעיל את הילדים בעצמכם בעזרת מבוגר נוסף או שניים. להכין דמויות משוקולד מומס, לצפות עוגיות בשוקולד, הכנת מאפינס ועוד ועוד.

יום הולדת לילד ההרפתקן. יום הולדת בסגנון הישרדות או נינג’ה אותו חוגגים בכל חורשה, גן שעשועים, שטח פתוח, בכל שעה, בכל יום, ובכל מזג אוויר. הכינו מראש סרטי בד בשני צבעים וחלקו את הילדים לשתי קבוצות – הרי ככה מתחילה כל הישרדות אמיתית. הפעילות כוללת משחק חפש את המטמון, מסלול מכשולים, משחקי מבוכים וחבלים הכל הולך.