מאמרים

איך להפיק לבד יום הולדת פיראטים

יום הולדת פיראטים

איך להפיק לבד יום הולדת פיראטים

ארגון מסיבת יום הולדת פיראטים לילדכם נשמע לכאורה כמשימה פשוטה ומהירה לביצוע. אך, לעיתים מרוב שרוצים להספיק את הכל שוכחים מאיפה להתחיל ועל מה לשים דגש.

 דווקא סיפורי האימה והחשש על פיראטים ושודדי ים הם אלו המציתים את הדמיון וגורמים לכל כך הרבה ילדים להתחפש לפיראטים ושודדי ים ולא פחות חשוב מכך לבחור במסיבת יום הולדת פיראטים האפשרויות ליצירתיות ביום הולדת פיראטים הן רבות ומגוונות. הבאנו בפניכם כמה רעיונות שיהפכו את יום ההולדת להרפתקאה פיראטית בלתי נשכחת:

הזמנה למסיבה: כדי להכניס את האורחים לאווירת יום ההולדת עוד לפני המסיבה עצמה, ניתן לקנות ולשלוח הזמנות בנושא פיראטים אך, אם ברצונכם להכין הזמנה אישית ומיוחדת – כתבו את כל פרטי המסיבה על קלף מגולגל שרוף בקצוות, והכניסו לתוך בקבוק פלסטיק קטן ושלחו למוזמני המסיבה.

יום הולדת פיראטים

מיקום המסיבה: האפשרויות למקומות לחגוג את האירוע רבות ותלויות במידת ההשקעה הכספית שהקצבתם. העדיפו מקום בו יהיה אפשר לבצע פעילויות במרחב הפתוח, אם מזג האוויר מאפשר לכם, עדיף לקיים את המסיבה בגינה או בפארק שכונתי.

קישוטים ואבזור ליום הולדת פיראטים: הצבעים לעיצוב יום הולדת פיראטים הם אדום/לבן/שחור. לקישוט החלל הצטיידו בבלונים בצבעי הפיראטים, דגלונים עם ציורי גולגולת כרזות יום הולדת וכל דבר הנמצא ברשותכם ותורם לאווירה. את שולחן יום ההולדת כסו במפת שולחן פיראטים, וכל כלי-האוכל הכוסות הצלחות המפיות וכו’ תואמים.

הפעלה במהלך המסיבה: יום הולדת פיראטים הוא נושא שתוכלו להשתמש בו בכדי לגבש את קבוצת הילדים, במסיבת יום הולדת פיראטים שלכם תוכלו ליצור ולחזק את תחושת הביחד. במסיבת יום הולדת פיראטים כל הילדים פועלים יחד, הם שומרים זה על זה וכך יוכלו להגיע אל המטרה.

חפש את המטמון: משחק הרפתקאות הכולל רמזים, משימות מעניינות כאשר בסופו הגעה אל תיבת אוצר אבודה מלאה פרסים. המסע התחיל לאחר הפיראטים הצעירים הבינו, כי כאשר ימצא על ידם האוצר האבוד יזכו לחלוק בשלל.

מצא את האוצר: הסיבה למסעותיהם של הפיראטים והשאיפה הכי גדולה שלהם – היא תמיד למצוא את האוצר הכי גדול. במשחק הבא, כל ילד מקבל קרס של פיראט שהוכנה מכוס חד פעמית וחתיכת נייר כסף, והוא צריך “לדוג” כמה שיותר “טבעות זהב” = בייגלה עגול מתוך קערה. ילד ש”דג” הכי הרבה טבעות תוך 60 שניות – מנצח.

הכינו עם אורחי המסיבה רטיות של פיראטים, כובעי פיראטים, חרבות פיראטים וקשטו תיבות אוצר מעץ. הכינו מראש שבלונות ובזמן המסיבה יוכלו הילדים לקשט את האביזרים הפיראטיים כפי שיבחרו.

כיבוד: ביום הולדת פיראטים את שולחן המתוקים אפשר לערוך בדמויות של פיראטים על קאפקייקס, עוגיות ואפילו בפיצה. שדרגו את השולחן עם תגיות שמות ותמונה של פיראטים למאכלים שהכנתם, לדוגמא, אם הכנתם סלט פירות, הדביקו שלט על הקערה בנוסח “פירות ים פיראטיים”. בשתייה ניתן להכין מיץ תפוחים רגיל בתוך בקבוקי זכוכית קטנים ולהוסיף תוויות “וויסקי פיראטי אמיתי”.