מאמרים

רעיונות לארגון מסיבת גיוס

אביזרים למסיבת גיוס - צלחות "9 עבות במיוחד ארוז 16 יח'

רעיונות לארגון מסיבת גיוס

מסיבת גיוס היא דרך נפלאה לציין את שלב המעבר מהלימודים בתיכון לשירות הצבאי. אז לפני שהחיים משתנים בצורה כל כך קיצונית, מסיבת גיוס שווה תאפשר לנו לחגוג בפעם האחרונה כנערים להיפרד מהמשפחה והחברים.

 רגע הגיוס מתקרב אליכם בצעדי ענק? זה הזמן לתכנן את מסיבת הגיוס, לפני שתצטרכו להסתפק ב”חמשוש” קצר כדי לפגוש את החברים. אז שנייה לפני שאתם מודיעים לכולם שמחר כולם נפגשים במועדון זה או אחר, בואו נתכנן יחד את מסיבת הגיוס הכי שווה בעיר שאף אחד לא ישכח. הרבה לא מודעים לכך אבל גם כאשר מדובר באירוע חברתי וקטן, ולא באירוע גדול ורב משתתפים, עדיין מדובר בפרויקט שדורש חשיבה, השקעה ותכנון. למעשה, דווקא כשמדובר באירוע קטן ואינטימי, חשוב שבעתיים לשים לב לכל הפרטים הגדולים והקטנים, לייצר אווירה מתאימה, ולדאוג שהכול יהיה מתוקתק מתחילת האירוע ועד סופו.

מתחילים!

רשימת מוזמנים:הסוד לאירוע מוצלח הוא בתכנון רשימת המוזמנים. אתם תצטרכו להתאים את קהל האורחים לאופי האירוע. אם אתם מתכננים מסיבת גיוס עם חבר’ה צעירים,  אין טעם להזמין את הדודים המבוגרים. כמובן שבני משפחה צעירים בנפשם מוזמנים בשמחה.

היכן חוגגים? כל מקום שאהוב עליכם מתאים. זה יכול להיות אצלכם בבית או במועדון השכונתי, בחוף הים, או במסיבת טבע ביער. אפשרות נוספת היא להשכיר וילה עם בריכה, צימר או מועדון.  חשוב לזכור להתאים את המקום הנבחר למספר האורחים וכמות האנשים שאישרו הגעה, וכמובן להתחשב במזג האוויר.

להיכנס לאווירה: כדי שהאורחים יכנסו לאווירת המסיבה כבר בכניסה לאירוע מומלץ לעצב את מקום המסיבה באווירה צבאית מסורתית באמצעות אביזרים למסיבת גיוס אלו יכולים להיות מגוון קישוטים בצבעי הסוואה, דגלונים בצבעי ירוק, שילוט של גיוס קל ועוד. את השולחן מומלץ לערוך בסט כלים של מסיבת גיוס בצבעים תואמים.

מה אוכלים? קחו בחשבון שחברה צעירים תמיד רעבים. ואירוע מוצלח הוא אירוע עם אוכל טוב.

אז תמיד אפשר להסתפק בכמות של חטיפים וסנדוויצ’ים ולא לשכוח את הבירה לאורך כל הערב. ולקינוח את המתוקים. אם אתם לא רוצים לטרוח פשוט תדאגו לאספקה שוטפת של פיצות חמות במהלך כל הערב. ולמשקיעים מבניכם עמדת גרילמן לבשרים עם פיתות וכמה תוספות תסגור את הפינה.

מה שותים? במסיבות גיוס נהוג לשתות אלכוהול, התארגנו על המשקאות שכולם אוהבים בירות, קצת וודקה טובה, והכי חשוב כמה בקבוקי יין איכותיים ולצד כל אלה חשוב, לדאוג לכולם גם למים קרים ושתייה קלה. בחרו רק אלכוהול איכותי והתייעצו עם אנשי מקצוע לגבי כמויות, מותגים וסוגים. הסמיכו חבר טוב שיהיה אחראי על הגשת המשקאות ומצד שני שיהיה מספיק חזק לבקש להפסיק לשתות במקרה הצורך.

מוזיקה: ארגנו בעצמכם את המוזיקה ואל תסמכו על הדי ג’י. הוא זה שבסופו של דבר יחליף בין הקטעים וילווה את לוח הזמנים של הערב, אבל אתם קובעים את גבולות הגזרה של הפלייליסט. נסו לגוון בין מה שכולם אוהבים מוזיקה לטינית, טברנה יוונית וביטים מקפיצים של דאנס. אל תשכחו להכניס מדי פעם גם שירים ישראליים ו”לקרוץ” לגיוס שלכם שמעבר לפינה.