מאמרים

פעילויות לילדים בחגיגת יום הולדת

פעילויות-לילדים-בחגיגת-יום-הולדת

ארגון מסיבת יום הולדת לא חייב להיות מעיק אם עושים זאת נכון. חשוב לבחור בנושא שגם הילד או הילדה אוהבים, אנחנו הכנו לכם כמה פעילויות שיהפכו כל מסיבה לשמחה במיוחד.

פעילויות-לילדים-בחגיגת-יום-הולדת

בימי ההולדת בילדותנו, אף אחד לא שאל איזו הפעלה תהיה ביום ההולדת בשעה ארבע אחר הצהריים. הכל היה צפוי, זהה ומוכר כמו הכיבוד עם חצאי הפיתות  והמלפפון חמוץ, עוגת השוקולד עם הסוכריות הצבעוניות, וכולם שיחקו באותם משחקי יום הולדת השחלת נר לבקבוקים ריקים, וצלחת קמח שצריך לחלץ מתוכה סוכריית טופי. ובכל זאת, חיכינו ליום הזה בהתרגשות רבה, והיינו בו מאושרים. כיום הפקת יום הולדת והפעילות בחגיגה עצמה הפכו לאחד האתגרים הגדולים של חווית ההורות. או לפחות מהמובילות ברשימה. אז כולנו רוצים מסיבת יום הולדת שמחה, וחווייתית עבור הילדים שלנו אבל גם מלמדת, איכותית, ומעשירה.

אז אספנו עבורכם הפעלות ליום הולדת חלקן נועדו להפעלה לבד, וחלקן עם מפעיל חיצוני, והמון מזל טוב!

יום הולדת חיות: מה דעתכם על הפעלה עם חיות ליום הולדת? כמעט לכל ילד יש חיה אחת שהוא אוהב במיוחד, ולכן מסיבה בנושא חיות יכולה להתאים לבנים ולבנות בכל הגילאים.

תוכלו למצוא מגוון הפעלות שונות עם בעלי חיים החל ממפעילים אשר מגיעים אליכם הביתה עם חיות שונות וידידותיות ועד למקומות אשר יציעו לכם יום שלם כיפי ושונה בפינות החי או חוות משק. קשטו ועצבו את מקום המסיבה, מומלץ להשתמש בצבעים של טבע וחוץ כמו ירוק, חום צהוב וכחול. השתמשו בבלונים בצבעים אלו, והוסיפו ביניהם סרטי קרפ ירוקים וחומים. הוסיפו לתפאורה שרשראות דגלים, קישוטי תלייה וכרזת יום הולדת שמח בנושא חיות בכניסה לאירוע. פזרו חיות צעצוע על הרצפה, על הכיסאות ועל השולחן ערכו את  שולחן המסיבה עם מפת שולחן, צלחות וכוסות חד פעמיים בנושא חיות, ולקינוח עוגה בצורת החיה האהובה על הילד.

 

מתנפחים ומשחקי מים: עוד רעיון למסיבת יום הולדת הם מתקני מים מתנפחים. את המתקנים אפשר להשכיר ולהרכיב בכל מקום, החל מחצר הבית ועד לגינה בפארק. מתקנים שכאלו הם פתרון נהדר לכל גיל, מאחר ויש מתקנים שונים המותאמים לגיל החוגגים, גם לילדים צעירים יותר. קחו בחשבון, אחרי כמה שעות של השתוללות וקפיצה, משחק ומים, הילדים יאכלו כל מה שיוגש להם. מומלץ להכין סנדוויצ’ים עם מספר ממרחים, חטיפים, פירות וירקות חתוכים שתייה וכמובן עוגה.

מסיבת קמפינג: פעילות המתאימה למספר קטן יחסית של ילדים בוגרים. אפשר לערוך את הקמפינג בחצר או לצאת לקמפינג של ממש, עם מדורה, צ’יזבטים, מרשמלו ותפוחי אדמה. הילדים ישנו בשקי שינה ויתנסו בשינה תחת כיפת השמיים או באוהלים, באווירת שטח.

מסיבת השף הקטנטן: עיקר הפעילות קשורה בבישול, השחלת פסטה חלולה על חוט, אפיית עוגיות בצורות שונות(כאשר אחד המבוגרים דואג לאפות בזמן שממשיכים בהפעלות), השחלת ממתקים ופירות על שיפוד, עיצוב גביע גלידה ממולא בכדור שוקולד מקושט בסוכריות צבעוניות, עיצוב עציצים קטנים מלאים ב”אדמה” שהיא בעצם פירורי עוגת שוקולד, ובתוכם לשתול סוכריות על מקל. תפתחו את ארונות המטבח, טיילו בסופר ותמצאו אין ספור רעיונות למסיבת בישול.