מאמרים

הזמנה ליום הולדת מכוניות

הזמנה ליום הולדת מכוניות

הזמנה ליום הולדת מכוניות

יום ההולדת של הילד כבר נמצא מעבר לפינה ואתם שוברים את הראש איך חוגגים הפעם? כבר חשבתם על כל הרעיונות האפשריים ואתם לא מפסיקים לחשוב איך תצליחו לרגש ולהפתיע גם הפעם!

שאלות מטרידות כמו מהו הטרנד השולט כיום ואיך תצליחו למצוא נושא מרכזי למסיבה שיפתיע את הילדים ובמיוחד את היקר לכם מכל. אז תנו לנו לעזור לכם, יום הולדת מכוניות! ספידי מקווין מהסרט cars מככב כבר תקופה ארוכה בבתים רבים ברחבי העולם בזכות הסרט של דיסני, אז למה לא לנצל את הרעיון, כדי לערוך יום הולדת סביב נושא מכוניות? רוב הילדים יהנו מאוד ממסיבת יום הולדת כזו, גם ילדי הגן וגם ילדי בית הספר ימצאו בו עניין, וזו במיוחד חגיגה לילד שאוהב מכוניות. אז חממו מנועים, יוצאים לדרך…

הזמנה ליום הולדת מכוניות

הכנת ההזמנות ליום ההולדת:

הכינו בעצמכם הזמנות ייחודיות שיכינו את המוזמנים לצפוי במסיבה.

הדפיסו תמונה של מכונית וכיתבו עליה את פרטי האירוע. אם יש לכם גלגלים קטנים שהתפרקו מכל מיני מכוניות צעצוע,  השחילו גלגל על סרט, וקישרו אותו להזמנה.

אפשר לנסח את הזמנה ברוח המסיבה, לדוגמא, הספירה לאחור מתחילה 3, 2, 1 הנכם מוזמנים למירוץ של….

רעיון נוסף – הכינו הזמנה בצורת רישיון נהיגה, עם תמונתו של ילד יום ההולדת והוסיפו את פרטי המסיבה.

קישוטים ואווירה:

הצבעים השולטים ביום הולדת בנושא מכוניות הם אדום, שחור ולבן. את אזור המסיבה קשטו עם שלטי תנועה מאולתרים, הוסיפו שרשראות דגלי מירוץ בצבעי  שחור\לבן, תיחמו את אזור המסיבה בבלונים וסרטים בצבעים תואמים. על הרצפה הניחו מסלול מרוצים המוביל את האורחים מהכניסה עד למקום האירוע.

גם את השולחן וכלי האוכל התאימו ליום הולדת מכוניות. את השולחן כסו במפת נייר לבנה, ועליה הניחו פס בריסטול שחור עבה כדי ליצור דוגמאת כביש. על השולחן הניחו כלים חד פעמיים מקולקציית יום הולדת מכוניות, או כלים חד פעמיים בצבעים תואמים.

פעילות, יצירה ומשחקים:

מרוץ מכוניות: מירוץ מכוניות צעצוע בקבוצות. אפשר להשתמש במכוניות קפיץ או במכוניות שלט, ולערוך מרוץ קצר בזוגות או בקבוצות קטנות

דפי צביעה של דמויות מכוניות שונות ביניהם כמובן הדמויות מספידי מקווין ומכוניות נוספות.

לגדולים יותר ניתן למצוא בחנויות הסטוק ערכות קלות להרכבה וצביעה של מכוניות מעץ.

הכנת מכוניות מתוקות: השתמשו בממרח שוקולד או חלבה להדבקה.

תנו לכל ילד צלחת ובה עוגיות קטנות לגלגלים, פרוסת עוגה מלבנית קטנה, סוכריות עדשים לפנסים, וקישוטים מתוקים כמו סוכריות צבעוניות לעוגה וכדומה. הילדים יקשטו, יצרו מכוניות, יטעמו, ויהנו.

פיניאטה מכונית מלאה בממתקים והפתעות וכל ילד בתורו יכה בה עם מקל עד שתפתח ותיפול תכולתה עבור כולם.

הפתעות לסיום: כל ילד זוכה במירוץ!

כוסות מכוניות הפתעה מלאות כל טוב וכמובן סוכריית מכוניות מבצק סוכר להשלמת החגיגה.

בזמן המסיבה כדאי לחלק לילדים מדליות זהב על השתתפותם במירוץ.

מגנטים בצורת מכוניות.

ערכות יצירה או צביעה של מכוניות עץ.