מאמרים

איך לארגן יום הולדת חד קרן

יום הולדת חד קרן

איך לארגן יום הולדת חד קרן

אחד הטרנדים שתופסים כל פינה בעת האחרונה הוא חדי קרן. אנחנו יכולים לומר לכם שיום הולדת חד קרן הוא קסום צבעוני ומנצנץ כמו שכולם אוהבים.

 יום הולדת הוא יום של חגיגה והפתעות וביום שכזה אנחנו רוצים להגשים לחוגגת יום ההולדת לפחות חלום קסום אחד. הוא יצור קסום שמשלב גם את עולם החי והטבע הקסום וגם את עולם הפנטזיה והדמיון הוא ללא ספק הטרנד של התקופה האחרונה חד הקרן. אז אם גם אצלכם בבית מככבים היצורים הקסומים האלה, למה שלא תארגנו יום הולדת חד קרן ? כל הרעיונות לעיצוב המסיבה, האביזרים המשלימים, פעילויות ומשחקים, ומה מגישים לפניכם כל התשובות.

מיתוג:

מיתוג מסיבת יום הולדת חד קרן נשמע כמו משהו שמשאירים למקצוענים, אבל ברגע שיש נושא למסיבה התכנון וההפקה הופכים להיות הרבה יותר קלים לביצוע. התחילו בהכנת הזמנות ליום ההולדת סביב נושא המסיבה. בחרו תמונה של חד קרן, הוסיפו את שם ילדת יום ההולדת, ופרטי המסיבה. קשטו את ההזמנות עם נצנצים, כוכבים, סרטים צבעוניים מדבקות וכל דבר שנראה לכם שמתאים לאווירה.

קישוט ואוירה:

הצבעים המתאימים ליום הולדת חד קרן יכולים להיות בשלל גוונים של לבן, וורוד בייבי, סגול טורקיז או זהב. עצבו את חלל המסיבה לאווירה המתאימה בשרשראות דגלונים ממותגות חד קרן, בלוני הליום עם ספרת יום ההולדת וחד קרן ובלונים רגילים בצבעי סגול ורוד וזהב, הוסיפו שרשרת דגלים חד קרן HAPPY BIRTHDAY בזהב מנצנץ להשלמת המראה.

לצפייה במוצר הקליקו על התמונה

שולחן האוכל:

את השולחן נעטוף במפה חד פעמית סגולה, ונבחר בצלחות וכוסות חד קרן גדולות וקטנות מנייר. קיימת אפשרות להזמין גם ערכות יום הולדת חד קרן למראה שולחן תואם ומושלם. פזרו קונפטי נסיכות בגווני זהב ואין נסיכה שתישאר אדישה למראה שולחן קסום שכזה.

לצפייה במוצר הקליקו על התמונה

מה מגישים?

  • הכינו כריכים עם מילויים שונים וחתכו אותם לצורת של כוכבים באמצעות חותכן עוגיות כוכב. על כל כריך נעצו קיסם חד קרן לקישוט.
  • הגישו עוגיות מקרונים בצבעי פסטל רכים.
  • גלידה בכוסות חד קרן מתאימה מאוד, בעיקר בטעמי פונץ’ בננה.
  • סדרו עוגות קאפקייקס על מעמד קומות חד קרן.
  • מרשמלו וסוכריות קטנות צבעונית
  • מיץ קסמים בכוסות נייר עם קשיות נייר חד קרן.

לצפייה במוצר הקליקו על התמונה

פעילות ומשחקים:

בכניסה למסיבה העניקו לכל משתתפת כובע מסיבה חד קרן וכנפיים.

  • עיצוב וקישוט עוגיות– קישוט עוגיות חמאה בצורת כוכבים, קשת בענן וכד’ באמצעות בצק סוכר, רויאל אייסינג וסוכריות צבעוניות.
  • יצירת קרן של חד קרן – קישוט קשת לשיער בפרחים, נצנצים והוספת חד קרן מבד לבד וסול מגולגל והרבה יצירתיות.
  • פיניאטה – הרגע שלו כולם מחכים בכל מסיבה, שבירת הפיניאטה. תלו באזור המסיבה פיניאטה חד קרן ותנו לחוגגים לחלץ ממנה בעזרת מקל את הממתקים והפתעות החבויים בה.

עוגה:

גולת הכותרת של יום ההולדת והרגע הנכסף להביע את המשאלה הגדולה הרי זו הייתה יום הולדת חד קרן מושלמת- העוגה. כאן אפשר להשתולל  שכבות צבעוניות, פרחים מקצפת וקישוטים מבצק סוכר הכל מתקבל! רק אל תשכחו להוסיף לכל פרוסה מפית נייר חד קרן.

מזכרת לסיום:

השקיעו במזכרות שאתם מעניקים לחברות במסיבה. לא מדובר במתנות יקרות. מתנה סמלית עטופה באהבה תעשה את העבודה.