מאמרים

חגיגת יום הולדת חיות

יום הולדת חיות

חגיגת יום הולדת חיות

אין יותר כיף מיום הולדת חיות. ילדים אוהבים חיות, מסיבת יום הולדת בקונספט חיות זהו רעיון נהדר עבור כל ילד.

 כשהיינו ילדים חיכינו כל השנה ליום ההולדת שלנו, שבו כולם חוגגים איתנו ושמחים בשמחתנו. בדיוק כך גם לגבי הילדים שלנו. הם מחכים ליום הזה ולחגיגה הזו ובדיוק בגלל זה חשוב להשקיע במסיבת יום ההולדת. מסיבת יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה, לכן חשוב לבחור בנושא שאותו ילד יום ההולדת אוהב במיוחד. בחירת רעיון למסיבת יום ההולדת הוא הכרחי להצלחת המסיבה, על מנת שכולם יהנו מחוויה של בידור, פעילות חגיגה ואוכל מתאים.

יום הולדת חיותאחד הנושאים המתאימים והאהובים על ילדים הוא חיות. ילדים אוהבים חיות וישמחו לחגוג איתם יום הולדת. יום הולדת חיות זו יום הולדת בלתי נשכחת.

מתחילים בעיצוב ושליחת ההזמנות. ניתן למצוא באינטרנט דמויות אינסוף, עם סרטים וקישוטים שונים. מומלץ לבחור בחיה האהובה על הילד. הוסיפו פרטים רלוונטים על מיקום המסיבה, זמן ותאריך ושלחו למוזמנים.

אווירה ועיצוב המקום: אין צבע אחד שצריך להתמקד בו ולכן תוכלו להכניס את גן החיות כולו וליצור אוירה צבעונית וחיה תרתי משמע. ניתן לקשט את המקום בעזרת דגלונים, סרטי נייר ובלונים בצורות של חיות שונות  וכך ליצור אווירה שמזכירה גן חיות, אל תשכחו להוסיף כרזת יום הולדת שמח בכניסה לבית עם קישוטי חיות עליה.

שולחן האירוח: גם כלי השולחן(צלחות, כוסות, מפיות סכו”ם וכו) והמפה יכולים להיות מעוצבים בנושא חיות. או בגוונים תואמים לעיצוב האירוע גוונים של חום, ירוק וצהוב.

מה מגישים? סנדוויצ’ים מלחמניות או בגט שיהפכו לנחש, מקלוני ירקות כמו גזר ופלפלים צבעוניים יכולים הפוך לרעמת אריה, סלט פירות, עוגיות חמאה בצורת חיות יער, קאפקייקס בצורת חיות, קלחי תירס, שיפודי פירות וכל מה שנראה לכם מתאים.

פעילות ליום הולדת חיות:

  • פעילות מרכזית: ניתן להביא הפעלה חיצונית שמשתפת חיות שונות וחושפת אליהן את הילדים לדוגמא שפנים, ארנבות, שרקנים, ציפורים, תוכים וכו’.
  • אפשרות נוספת היא להזמין מאפרת שתאפר את הילדים כל אחד לפי החיה אותה הוא אוהב.
  • יצירת מסיכות של חיות מבריסטולים או סול צבעוני וקישוט שלהם עם מדבקות וצבעים.
  • חיפוש המטמון- הטמינו ברחבי אזור המסיבה חיות פלסטיק קטנות, ותנו לילדים מפה שבעזרתה יצטרכו למצוא את החיות האבודות.
  • הכנת משקפות מגלילי נייר לצפייה בחיות הג’ונגל. בעזרת חוט וזוג גלילים הכינו משקפת ציידים לצפייה בחיות.
  • באולינג חיות מבקבוקים- קישוט וצביעה בקבוקי שתיה קלה בתחפושת לצורת חיות. בעזרת כדור מי מפיל הכי הרבה בקבוקים.

עוגת יום ההולדת: את עוגת יום ההולדת ניתן לעצב מבצק סוכר, או עם הדפסת דף אכיל עם החיה האהובה, או להכין עוגת חיות עם דמויות חיות עליה מומלץ לשתף את ילד יום ההולדת בהכנת העוגה.

מזכרת לסיום: הפתעה לילדים שהיא גם מזכרת מיום של כיף. בובות יד של מגוון חיות, סוס עץ על מקל, מדבקות חיות, ועוד ועוד.